Translate

Sonntag, 13. Mai 2018

die Deutschen Betrugs Privatisierungen im Kosovo mit "Ferroniikel"



Die 580 Arbeiter erhielten nun die März Gelder, nachdem die Regierung im Kosovo eine erste Überweisung tätigte, von 400.000 €

http://indeksonline.net/http-indeksonline-net-qeveria-rimburson-me-400-mije-euro-fabriken-ferronikel/

in 2016


Bankrott: im Kosovo: Das Ferronikel Drama --- Thyssen und Diplomaten Mafia in Action vor 10 Jahren

Kriminelle Diplomaten, Ratten der Bestechung haben viele Namen in Deutschland. Das ist im Deutschen Desaster, wo Kriminelle die Politik übernommen haben, Banke Mafia nur wenige Namen und ein Weltweites Debakel auch rund um die KfW.
34
Kajtaz Gecaj • 23 Gusht 2016 • 09:08 •
Premtimet e njëpasnjëshme se prodhimi në “Ferronikël” do të rinisë deri në fund të gushtit të këtij viti, siç duket ishin vetëm fjalë, sa për ta larguar vëmendjen e mbi 1 mijë punëtorëve të gjigantit kosovar, të cilët mund të mbesin pa punë. Menaxhmenti i “Ferronikelit” nuk ua ka vazhduar kontratat punëtorëve, të cilët deri më tani janë dërguar në pushim me 70 për qind të pagës. 
Në komunën e Drenasit vlerësojnë se ndërprerja e prodhimit do të godiste ekonominë familjare paraprakisht, pasi që në “Ferronikel” janë të punësuar mbi 1 mijë punëtorë, përfshirë edhe kontraktorët. “Ferronikeli”, i cili është privatizuar në vitin 2005, ka ndërprerë prodhimin më 1 prill të këtij viti, për shkak se, siç ishte thënë në një njoftim të New Co Ferronikeli Complex, anëtar i grupit të kompanive Cunico Resoures NV, “të problemeve teknike të zbuluara kohëve të fundit me pajisje të caktuara në fabrikë, të cilat kanosin sigurinë në fabrikë, krijojnë rrezikun që të shkaktohet dëm i pariparueshëm i pajisjeve, dhe në këtë mënyrë detyron vendosjen e menjëhershme të fabrikës në gjendje për riparim, si dhe rënies së vazhdueshme të çmimit të nikelit në tregun e metaleve, e cila po shkakton humbje të konsiderueshme për grupin”. (Lexoni shkrimin e plote ne numrin e sotem te gazetes Zeri ose versionin online me parapagim online.zeri.info )

Die Privatisierungs Mafia mit Joachim Rückers, Michael Schäfer im Kosovo: Das Ferronikel Drama

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen